mandehpourmehdi
23 اردیبهشت 1404

چرا اینستاگرام پولسازترین و جذاب ترین پلتفرم در ایران شد …!؟

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
Rate this post

اینجور شروع کنم اینستاگرام با وجه تمایز و عدم محدودیت موضوع و نحوه انتشار در کوتاه ترین زمان جز پرطرف دارترین پلتفرم ها شد

حالا چند مورد از ویژگیهای این موفقیت رو باهم بررسی می کنیم . . .

 

  • اصلا محدودیت عنوان محتوای در نظر نگرفت

یعنی کاربر با هر موضوعی مثل آموزشی ، فروش محصولات و خدمات ، تنز و سرگرمی ، عاشقانه و احساسی ، ورزشی و هیجانی و خیلی مورد های دیگه می‌تونه به راحتی محتوا تولید کنه و انتشار بده و به همین دلیل تونست حجم وسیعی از مخاطبین رو نسبت به بقیه پلتفرم ها به خودش جذب کنه.
که بهش میگن اصل وجه تمایز و این مورد رو کامل تو پک آموزش فروش صحب کردیم .

 

  • عدم محدودیت در قالب محتوایی

کار ساده و قشنگترش این بود که اصلا شمارو به یک نوع ساختار محتوای محدود نکرد. محتوای متنی ، صوتی ، ویدیوی که با تفکیک زمان کوتا و بلند بسازید و انتشار بدید. حالا با این همه انعطاف پذیری و راحتی اینستاگرام نمی تونه برای عموم مرد جذاب نباشه.

 

  • مسئله فنی حجم حافظه لازم

حتی به این نکته ام توجه داشت که برای اینکه مخاطبین از تمام محتوا بخصوص ویدیوها بصورت نامحدود (محدودیت حافظه موبایل) استفاده کنند. پلتفرم اینستاگرام رو آنلاین در نظر گرفت که برای نمایش محتوا نیاز به دانلود در حافظه شخص نباشه و شما بصورت نامحدود محتوا تماشا کنید.
که این مورد در دوره فروش گفتیم میشه بررسی تاچ پیونتهای مشتری که هرچقدر بیشتر آگاه باشیم بیشتر میتونیم مشتری برای خود جذب کنیم

 

  •  شبکه سازی بسیار حرفه از مخاطب عمومی

با این همه حجم از حضور بازدید کننده به راحتی میتونید از پایین ترین تا بالاترین سطح اجرا قیف و کمپین رو با خروجی عالی بگیرید.بارها گفتیم که شرکتها ها و سازمانها برای رشد و توسعه در آمد هزینه های بالایی برای تحقیقات بازار صرف می کنند. درصورتی که در حال حاظر اینستاگرام محلی بکر با هزینه بسیار پایین برای رسیدن به این موضوع هست .
بالاترین ارتباط و تعامل اجتماعی
یکی دیگر از مزایای داشتن حجم بالا از تنوع کاربران ، بستر بسیار مناسبی خواهد بود برای حضور شما با بیوگرافی مهارت شخصی جهت دیده شدن شما، حتی در ابتدا شاید نیاز به داشتن نگاه بیزنسی هم نداشته باشید ولی میتونه نقطه عطفی باشه برای اهداف آینده شما

 

  • تبلیغات و بازارسازی دیجیتالی

فقط کافیه پرفایل و دیتا اولیه مناسب داشته باشی تا بتونی با تبلیغات اصولی ، بهینه ترین خروجی رو بگیری که هر چقدر این دیتا رو حرفه ای یاد بگیری به طبع تاثیر بسزایی در خروجی خواهی داشت

 

  • در آمد اینستاگرامی

اگر میخوای جز اون دسته از مخاطبین پولدار اینستاگرام باشید فقط باید درست و اصولی با قوانین اینستاگرام پیش برید و خیلی مهمه کسب و کارتون چطور اینستاگرامی کنید و انتشار بدید و مهم تر از اون اینکه نحوه تحلیل و اجرا شما حتی با مجموعه همکار شما یکسان نیست و این الگوهایی که خیلی از کسب و کارها از مجموعه دیگران میگیرند شاید در ابتدا تاثیرات خوبی دریافت کنند ولی قطعا پایدار نبوده و تاثیگذاری نهایی رو به نفع رقیب و مجموعه مبدا انجام خواهند داد. این جز موارد پر تکراری بود که من در جلسات مشاوره با صاحبان مشغالی داشتم که به پایین ترین سطح درآمد دیجتال مارکتینک کسب و کارشون رسیده بودند.

 

اینکه طرف یهو واسش گرفت . شانس داشت ، خوشگل بود ، خوش زبون بود ، پول داشت و……
هیچ کدوم از این موارد درآمد عالی نمشن همه آدم های که موفق شدند خوب و بجا آموزش دیدند و درست انجام دادن در غیراینصورت انقدر هزینه بالا پولی و زمان پرداخت کردند تا بلاخره موفق و یا با عدد بدهی بالا کنار کشیدن پس . . .
اگر هنوز سخت درگیر تصمیم گیری هستی از طریق چت با من در ارتباط باش

* * *
نکات مهم کلیدی قبل از شروع کار با اینستاگرام :
مشخص کنید که میخواید فقط مصرف کننده باشید یا مصرف کننده همراه با در آمد
بدونه مهارت تولید محتوا و الگوریتم های اینستاگرام  از درآمد خبری نیست و فقط مصرف کننده پر کار دیگران هستید که ویو دیگران رو بالا می برید.

” مبلغ مشاوره و آموزش بجا خیلی کمتر از مبلغ ضرر و زیان احتمالی تو مسیر کار شماست که نتهنا مانع ضرر و بلکه عامل جهش هم میشه “

پس بجای قضاوت دیگران اول رایگان ازم مشاوره بگیر بعد از انتخاب تصمیم مسیر راه بگیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *